~assalamualaikum w.b.t wahai si cantik hensem, selamat datang ke ruangan cik una, wink3 *,*~

Saturday 28 March 2015

MErapu.

Perjalanan hidup yang perlu diteruskan. Semakinku dewasa, semakin ku terasa betapa payahnya hidup sebagai dewasa. Inginku kembali ke waktu dulu.. Dimana aku menjadi anak kesayangan Umie dan Abah. But now, im still their lovey dovey baby girl.cuma jarak sahaja memisahkan kami..

Okey habis cite sedih. Sekarang mau bercerita tentang kegiatan aku kebelakangan ini. 

First, aku pergi library.. baring2 and rilex2 situ pada waktu malam. konon nak study.. konon nak buat saimen. tapi, duk main2 aje lebih.

Study la Konon. Pic credit to Dayah (bestie)


Sekejap je. Pastu aku pinjam buku di RedSpot.. Esoknye kena denda Rm4.80. Cis.. Pakcik tu kata takyah bayar.xpuah hati juga laa!

Dalam hari2 nie. aku kerap bersama Si gendut Aini Aminah.. aku rasa dia antara bestie aku di USM neh. tp x tahu la dia anggap aku apa. sering juga aku keluar bercerita dengannya di tepian laut QB tuh. 

Ok ini gambar aku gembira makan Pizza bersama dayah mimi n wawa.

Esoknye tidakku tahu perbentangan kumpulan kami salah. 2 slide je yg pensyarah nk tgk. puih buat penat je buat smpai lewat2 malam.


Gambar aku berhias comel2 nak bentang.

Satu lagi gambar. Sory semak! 
Ni sebenarnya  nak jadi model tudung wawa.
Boleh follow Ig aku ye @queenlens.empire untuk tengok apecer.

No comments:

Post a Comment