~assalamualaikum w.b.t wahai si cantik hensem, selamat datang ke ruangan cik una, wink3 *,*~

Thursday 17 April 2014

First day kerja

Bismillahirrahmanirrahim..

Hari nir first day cik una kerja sbg penjual wafer.. gaji boleh la rm10 dalam masa 3 jam.. pastu aku ambik 2 syif je seminggu,,. haha.. duk kat bilik pun x buat apa... tidorr je..

first time aku buat wafer.. hancoq.. xnmpk cm wafer.. second time buat.. boleh la.. sdp la..lps tu lama2 buat..wafer aku jadi cantik..secantik tuan dia laa.. pastu aku makin kelam kabut x menang tangan, terlalu ramai sangat nk beli. aduhai,, lama2, aku jdi tenang dan happy plak jual wafer nie..

Al - kisah la td ada seorang anak mat salleh, sangat cute! mata hijau muda camtu..mai nk beli wafer.. If Your cake good, i"ll buy.. aduhai.. pastu aku ckp wether good or bad, u must buy if i made it.. haha. hacOs BI aku.. pastu dia cakap, Oh NOoo,,,, haha. comel je. Geram aku nk cubit2.

Ok lah, tu je kot al kisah wafer aku..

Okeh nie gambar dia.




5 comments:

  1. wahhh....bagus2.....lepas ni boleh bisnes wafer la ye..hahhaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha,. mana ada nazrie Oii.. aku nie kuli2 sajaa.. hg p la beli wafer kat bakti tu.. aku keje ptg khamis dgn jumaat. aku buat spesel utk hg.

      Delete
  2. tauke yg berjaya bermula dari bawah...hahaha.. In Shaa Allah, kalau berkesempatan aku pegi..hohoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. inysallah doakan aku boleh jadi usahawan berjaya kelak ye.. :D
      hahaha.. ye la. nak tunggu hg ada kesempatan tak tau bilaa aa sbb nama Nazrie sudah terkenal dengan kesibukannyaa.. kui3 :3

      Delete
  3. hahaha..sibuk la sngatttt..menyibukkan ad la la..huhuhu

    ReplyDelete