~assalamualaikum w.b.t wahai si cantik hensem, selamat datang ke ruangan cik una, wink3 *,*~

Wednesday 15 May 2013

=,="

Blog aku kena hack woi !!

tahu x bagaimana perasaan sakit hati? bila aku buat blog cantik2.. siap animasi yg sgt comel.. tapi last2.. semua benda comel itu pergi begitu sahaja.. berhari-hari, berminggu-minggu aku dk hadap lappy, berkorban semata-mata nak cantikkan blog aku, tapi dalam sekelip mata.. ia musnah begitu sahaja.. ini semua adalah disebabkan oleh blog xgune nie http://bicarafarah.blogspot.com/p/blog-tutorial_1005.html . Disebabkan aku juga yang begitu excited nak buat lawa2, x baca komen2 kat bawah.. terus aku copy dan edit HTML aku.. last2.. begitulah padahnya.. Blog yang disayangi.. sudah terkubur di alam sane.. hadOyai! sO, aku take decision nak buat blog baru la.. xkan la aku nk sakit hati then berputus asa begitu sahaja? oh no no nooo...bukan cik una namanya kalau begitu. lagik pun, salah aku juga kan.. aku x buat backup utk blog aku... meh2.. ambillah ini sebagai pengajaran wahai cik unaa yg comel :P werk
so i wanna wish myself.. dont be sad mydear (diri sdri lee) benda yang pergi xkan kembali.. x usah diratapi lagi..  kegembiraan itu pilihan kita. so y kita nk pilih utk tidak gembira? dah la. malas nak pkiaq lagi.

sakitnye ati aku! GRRRR! kalau ada didepan mata, maunya aku menggigitnya! :z

No comments:

Post a Comment