~assalamualaikum w.b.t wahai si cantik hensem, selamat datang ke ruangan cik una, wink3 *,*~

Thursday 16 May 2013

saimen ohh

Assalamualaikum w.b.t.. pembaca sekalian.. (ada pembaca ke??))

pada hari khamis yang mendamaikan ini, unaa memulakan aktiviti una jam 8 am. bersarapan pagi dengan nasi  lemak yang enak di cafe. bestt :))
lepas tu aku berkejar-kejaran untuk menaiki bas, *syg lemak, mls nk jalan le..

sampai sahaja di PHS (pustaka Hamzah Sendut) aku mencari2 kelibat si A.A... dimanakah dia wahai sygku? aduh rupanya dia menungguku diluar.. woi aku merepek ape nie?? aik, bertukar panggilan aku plak? oke aku lebih selesa membahasakan diri sebagai aku, walaupun ia tidak nampak begitu sopan.. keh3 *_*

ok berbalik kepada cerita asal.. hari nie aku nk hantar saimen Hubungan Etnik, saimen nie sgt susah bg aku sebab ia memerlukan kerjasama 10 orang dalam 1 kumpulan.. 10 orang pula, ada yang susah hendak bagi kerjasama.. sebab itulah ia menjadi sulit sedikit.. nasib baik group kami ada ketua yang sangat baik hati dan penyayang serta penyabar orangnye,,

dalam keadaan kalut meribut, aku sempat lagik snap gambo utk dikongsi dengan kome seme.. :)) tgk? betapa aku syg korang! haha. (koya weyy)
Nak print kat bawah library tu, mahal siottt! rugik2! Saimen nie 100 page lebih.. mau nye caj dekat RM100, mampoih! baru mata aku berpinar @_@ cenggini :P 
so both of us take decision utk print di kedai luar pintu pagar usm. lebih merah. lebih jimat.. :))



Gambo nie aku ambik masa dlm pejalanan nak keluar dari USM.. 
so dalam perjalanan sempat snap gambar.. 
oh ini kesukaanku.. :0
aik, budak mana buat semak tu?
@_@


ish3.. budak gemok nie dk menyemak lagik
hancOq pemandangan indah dikawasan ini.. 
wOi, semak2! *_*
bajet cantik ka woi? haha.


akhirnya pemandangan tanpa budak gemOk tu,, :P
wah.. cantik sangat pokok nie!
aku tengok ada karya seni kat pokok2 nie.. 
Comey2 :))

dah siap keluar, masuk balik..
ada something yang x kena ngan saimen kitorang..
so kena buka lappy, download dan edit balik apa yang slh ~
lepas tu print balik..

Cantik juga pemandangan pokok wane oren tu.
my fevrot kaler tuh!
* snap gambar sementara tggu saimen siap utk di Binding 

akhirnya saimen siap untok dihantar. hepy2! yeay!
sini pemandangan dari atas bilik Dr..
Cantik bukan??
Ohh..aku jatuh cinta. <3

bila dah selamat hantar saimen Dr,
aku dan A.A berjalan pulang.. 
dalam perjalanan kami singgah ke workshop mekap
anjuran clinique..
sebab utama aku menghadirkan diri untuk sementara waktu ke sini sebab dapat doorgift.
barang2 dari jenama nie bukan sembarangan, mahunye beratus.. 
so aku kira untung dapat free.. 
lepas mendengar dan mendapat free gift nyer,
aku dan 
A.A berjalan2 menuju ke KFC.. 
jam dah hampir kol 4..
tapi satu benda pun x masuk lagi ke dalam perut aku dan dia..
so aku suh dia belanja aku KFC *xmalu kann aku?? 
hehe.. tudia.. tadaaa.. 
hadiah untuk diri sendiri sebab berjaya menempuh hari yang mencabar :)))



No comments:

Post a Comment