~assalamualaikum w.b.t wahai si cantik hensem, selamat datang ke ruangan cik una, wink3 *,*~

Thursday 16 May 2013

Pn. Thilagawathi

sempena dengan hari guru kelmarin.. aku telah wish slmt hari guru kepada Lecterer yang amat aku sayangi.. namanya adalah Thilagawathi..lepas tu dia reply balik emel aku.. :))) suke nye..
nie emel dia yang telah aku copy pastekan disini : ~
Dear Unaa, thank you for your kind wishes for Teachers Day. Hope you had a wonderful day celebrating Teachers Day. Thank you for the compliment. I am a mother to all my students because you are under my wings like a hen and its chicks. But cant give you the worms, you have to find  it for it is like a gem from the Kingdom of Heaven. All the best for your essay. GOD bless you. Bye.  
Love you too, Pn. Thila.
haaa.. tudia! suke letteww una. hehe *_*
suke lee jugekk :) haha. sebab  dia sanggup balas emel aku, walaupun dia sangatt sibuk orangnya..
satu lagi nak story.. kelmarin, ade la 3 orang yang da wish happy teachers day kat aku.. keh3 (ini semua poyo) :P best gak jadii guru kann.. Insyaallah una, 1 day it will comes.
what u have to do now is get higher risult in every semester. Belajarlah bersungguh2 dan balas jasa umie dan abah.. ^_^


No comments:

Post a Comment